dinsdag 24 mei 2011

Pimpelmezen van Jolanda Groeneveld

Dit is aflevering 4 van de pimpelmezen.
Aflevering 1: Pimpelmezen in het nestkastje
Aflevering 2: Pimpelmezen aan het broeden?
Aflevering 3: Piepende pimpelmeesjes

Wie de commentaren bij de berichten over de pimpelmezen heeft gelezen, heeft meegenoten van de pimpelmezen bij Jolanda op het balkon. Bij mij zijn ze nog altijd niet uitgevlogen, maar bij haar wel al. Ik ben zeer dankbaar dat ze haar schitterende foto’s heeft opgestuurd, zodat ik ze hieronder op dit blog kan laten zien. Dankjewel Jolanda!

"Dit zijn een paar van de foto's die ik gemaakt heb nadat ze net uit het
nestje waren. Die ene in mijn hand, heb ik opgepakt omdat hij op het balkon
geland was, tussen de konijnen. Hij is van mijn hand de wijde wereld
ingevlogen."

Jolanda Groeneveld

Vervolg
Aflevering 5: Pimpelmezen uitgevlogen!
Aflevering 6: Pimpelmezen 2011 video














Geen opmerkingen:

Een reactie posten